29 aprilie, 2011

LISTA CU DORINTE

Acum vreo doi ani, am vizionat un film special cred eu, "The bucket list" - lista cu dorinte.Am fost fascinat de simplitatea si mesajul filmului si incerc sa impartasesc din aceasta experienta.
Nu trebuie sa ajungi intr-un punct critic in viata, ca sa iti planifici o lista de dorinte de indeplinit.
Consider ca fiecare zi, merita traita, fiindca nu cunoastem ce ne rezerva viitorul.
Asa ca am inceput sa-mi imaginez propria lista de dorinte, care ar arata cam asa:
  • sa ajung pe planeta marte;
  • sa fiu cel mai bogat om din lume;
  • sa devin nemuritor;
Daca recitesc ce am scris, consider ca am exagerat, totusi traim intr-o lume reala,cu posibilitati limitate, asa ca imi revizuiesc lista de dorinte:
  • sa plantez un copac;
  • sa imi creez un playlist pentru viitor;
  • sa fiu mereu optimist si sa gandesc pozitiv, astfel incat atunci cand am un coboras, sa ma pot ridica in timp util;
Pentru inceput cred ca este suficient, doar si maine este o zi, in care pot sa imi revizuiesc lista cu dorinte.Tu ce mai astepti, apuca-te si fa lista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...