31 mai, 2011

CELE MAI FRECVENTE CAUTARI PE GOOGLE IN ANUL 2011

Si eu ca si dvs sunt curios sa aflu, ce cautari detin suprematia pe internet.Site-uri de specialitate ne ofera acest mic ajutor, ca sa ne facem o imagine de ansamblu, despre ce isi doresc oamenii sa citeasca in timpul liber si anume:
  • youtube: aici se vizioneaza muzica in mod special;
  • jocuri: toti dorim sa ne recream la anumite intervale de timp;
  • yahoo: un motor de cautare inca destul de popular;
  • hi5: o combinatie intre socializare si jocuri online, pigmentate cu informatii exclusiviste;
  • filme: toti descarcam filme de pe torrent;
  • mail: adresa de mail nelipsita de la fiecare;
  • facebook: cel mai tare site de socializare, existat vreodata;
  • google: cel mai tare motor de cautare nu putea sa lipseasca din acest top;
  • vremea: in orice zi a anului, depindem de vreme sa ne rezolvam micile probleme inerente;
  • yahoo mail: adresa de mail de la yahoo si nu numai;
Acestea fiind zise, cu cele 10 cautari frecvente accesate de utilizatorii de internet, am acum norocul sa am cel mai vizionat articol, cu cele 10 nume cheie.Poate ma insel, poate nu, am la dispozitie o luna sa aflu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...