25 mai, 2011

DRUMUL OPTIM IN VIATA

Toata viata cautam raspunsuri, in orice mod posibil in care pot fi percepute, putini gasim raspunsurile corecte si mai putini le oferim publicului larg.
Fiecare ne cautam drumul in viata, acea poteca dreapta, curata si luminoasa care in viziunea noastra reprezinta reperul corect, care ne conduce la iesirea din labirint.
Mereu incercam sa devenim mai buni, ne autoeducam, autoformam, autocontrolam, astfel incat evolutia noastra ulterioara sa fie pe drumul cel bun.Mai lucram putin la partea psihica, fizica, emotionala, ne construim un mental de fier si asteptam...cumul de factori care coordoneaza evenimentele in asteptare si returneaza variabila care lipseste si pe care nu putem sa o controlam.
Eu sunt liberul arbitru, eu decid optiunile, apelez la experienta anterioara si posibil cea viitoare si construiesc un set de reguli si principii, pe care incerc sa le respect cu strictete, astfel incat sa gasesc drumul optim spre cel mai indepartat reper.
Recitesc ce am scris mai sus, sunt uimit si eu, descopar un nou "eu" interior, care se diversifica, se extinde, devine o tinta in miscare intr-un mediu atipic de exprimare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...