09 iunie, 2011

RETETA SECRETA A FERICIRII

Timpul transcede intunericul, inverseaza polii, trece prin furtuna geomagnetica si ajunge pe pamant.
Retetele secrete raman un mister, pana la descoperirea lor intimplatoare, care urmeaza:
  • o portie de aurora boreala
  • o portie de iubire nemarginita
  • o portie din elixirul tineretii
Contopirea portiilor, denota formula secreta.
Ca sa asist la aurora boreala, acolo unde imi doresc eu, trebuie sa astept inca 50 de ani, acea furtuna geomagnetica care va atinge tot globul.
Ca sa am parte de iubire nemarginita, trebuie sa imi gasesc sufletul pereche, care se regaseste odata la 1000 de ani.
 Ca sa descopar elixirul tineretii, trebuie sa devin alchimist, asta inseamna sa ma intorc in timp 1000 de ani.
Daca folosesc o formula matematica, regasesc reteta secreta a fericirii, fiindca o data la 50 de ani, timpul si spatiul se intrepatrund la granita dintre intuneric si lumina si da nastere unui mic univers propriu care ne defineste eul interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...