28 iulie, 2011

GENERATIA FACEBOOK 2011

Initial nu am dorit sa ma inscriu pe facebook, dar intr-un final am facut-o.Deja in mare, aveam conturata o impresie despre acest site de socializare, dar curiozitatea m-a impins sa fac acest pas.
E un trend, un moft, sa fim in randul lumii, habar nu am de ce ne lasam prinsi de val si incercam orice, doar fiindca si altii au facut acelasi lucru.
Pot sa spun ca am intilnit multa lume cunoscuta, foarte multi colegi de munca, colegi de armata, cunostinte etc.
E un alt mod de a socializa, dar parerea mea, ca timpul liber fiind limitat, pe termen lung nu e o optiune de incarcare a timpului liber.
Si cum orice minune tine trei zile sau trei luni sau trei ani...eu tot astept sa vedem ce se intimpla mai departe cu acest site!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...