21 august, 2011

WINDOWS 7 HOME PREMIUM - CHESS TITANS

De curand am achizionat un laptop hp 620 T4500 3G RAM 320G HDD INTEL PENTIUM, cu sistem Windows 7 Home Premium preinstalat.Acum observ diferentele intr-un sistem de operare cu licenta si unul fara licenta.La capitolul jocuri, singurul care m-a impresionat a fost jocul de sah, care este de la nivelul 1 la 10.De mic am jucat sah, am fost si pe la cercul pionierilor pe la 6 ani, dar tot amator ma consider.
Am inceput sa joc sah de la nivelul 1 si momentan am ajuns pe la nivelul 9.
Pot spune ca de pe la nivelul 5 e din ce in ce mai greu sa castigi.
Deja la nivelul 9 am obtinut o remiza si sunt sigur ca intr-un final am sa reusesc sa ajung la nivelul 10, unde este aproape imposibil sa castigi, desi e foarte greu sa faci un software invincibil la sah.
Fiind o persoana perseverenta si consecventa si cautand mereu punctele slabe ale programului software, sper si cred ca am gasit o portita care sa imi de-a posibilitatea sa imi indeplinesc tinta.
Pe acelasi principiu se bazeaza si hackerii, multa munca, 20% intuitie si restul cauta puncte slabe ale sistemului parcurs.
Motto-ul de azi: Nimic nu este imposibil, dar tot trebuie sa ai rabdare, sa ai intuitie si sa gandesti inainte sa actionezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...