08 septembrie, 2011

STATISTICA BLOG DUPA 10 LUNI

Nimic nu este intimplator, nu in cazul meu.Atunci cand am realizat site-ul am avut o viziune, am avut in minte niste indicatori si acum a venit ziua scadentei.Acum este momentul oportun pentru a trage linie si a trasa niste obiective de viitor pe care sa le indeplinesc.
Sa urmarim niste statistici si apoi peste un an de zile sa le depasim cu un prag stabilit de mine.
AFISARI BLOG =  3000
AFISARI PROFIL = 550
Broasca albastra romaneasca = 106 afisari
Top 6 pictori romani celebri = 60 afisari
Tari straine care au vizitat site-ul:
SUA = 62 afisari
Germania = 20 afisari
Italia = 19 afisari
Moldova = 19 afisari
Franta = 6 afisari
Marea Britanie, Croatia , Singapore, Canada, India, Suedia, Luxemburg, Israel sunt alte tari care au vizualizat.
Rezultatele sunt incurajatoare, dar nu multumitoare.Pragul pe care il stabilesc este un numar dublu de vizualizari pe oricare indicator.O sa fie greu, sa reusesc acest lucru, dar nimic nu este imposibil.
Iar daca nu reusesc, desi ma indoiesc, trec la alt proiect, alt nivel, alta viziune, poate alt noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...