23 octombrie, 2011

ARTICOLUL CU NUMARUL 100

Am ajuns si la articolul 100, desi cuvantul articol pare putin pretentios, as zice ca am incercat sa fac mici compendii din domenii diversificate cu simplul motiv, de a incerca evolutia pe un domeniu la care nu excelez si anume cel uman.
Eu cred ca m-am descurcat bine si am observat ca lucrurile in sine par incurajatoare, ceea ce ma va face ca pe viitor sa merg in continuare pe acelasi drum si se pare ca pe termen lung, aceasta munca sa devina un hobby, care vine din placerea si pasiunea pentru expunerea intr-un cadru global si la vedere, a unor subiecte de interes general.
Reperul care imi da satisfactia unei munci utile si interesante, este vizualizarea atat nationala cat si globala a site-ului, care este in crestere.Intotdeauna putem mai mult, dar trebuie sa avem si rabdare in atingerea unui obiectiv, pe termen mediu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...