30 octombrie, 2011

PICTORUL CROAT MARK RYDEN

Pictorii in general atunci cand creeaza, se identifica cu locul in care traiesc, preiau detalii din obiceiurile, datinile, cultura tarii respective si rezultatul nu poate fi decat unul deosebit pentru locuitorii acelor zone.
Cand am remarcat acest pictor, am luat in seama, acel ultim considerent exprimat mai sus si am intuit ca per ansamblu are ceva special incat sa apara pe site-ul meu.



Chiar daca la inceput nu am inteles sensul aparitiei copiilor in picturile date, am considerat ca povestile pentru copii, poate fi o sursa de inspiratie reala pentru acest pictor si sunt convins ca acesta e adevarul.
Naturaletea, expresivitatea si inocenta lor, nu ma fac decat sa le apreciez la adevarata valoare a lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...