26 octombrie, 2011

REDUNDANTA IN EDUCATIA FAMILIALA

Am ajuns la o varsta, care imi confera dreptul sa cred ca am acumulat suficienta informatie, incat sa am pareri pertinente despre orice, oriunde si oricand cu oricine.
Dar spre suprinderea mea, nu e asa.Oricate carti ai citi, prin  oricate evenimente ai trece, niciodata nu e suficient sa stii totul.Mereu viata iti ofera suprize si practic o ei de la inceput, pas cu pas, cu mai multa rabdare decat initial.
Regula de baza in lucrurile atotcuprinzatoare pe care ar trebui sa le stim, este ca oricata imaginatie am avea, nu e suficienta pentru a simti detalii, a intui lucrul in sine sau a palpa un obiect neindentificat pana atunci.
Poate ca acum sunt putin critic, dar redundanta in educatia familiala e un domeniu pe care nu il cunosc si il stapanesc bine si asta imi ridica un semn de intrebare, in incercarea mea de a-mi rezolva unele probleme stringente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...