28 noiembrie, 2011

PERIOADE STERIOTIPE

Daca am invata din trecut am fi mult mai calmi si mai relaxati atunci cand parcurgem perioade mai tulburi, care se repeta in timp, cu aceeasi substanta, dar sub o alta forma, eu le-am numit perioade stereotipe.
Criza economica, e o perioada care chiar daca nu recunoastem ne ingrijoreaza, fiindca ne este greu sa anticipam viitorul, sa putem face o analiza realista si pragmatica astfel incat sa ajungem la liman.
Daca ne-am intoarce in trecut si am studia o parte din criza economica din perioada contemporana, am gasi si solutii optime, pentru aceasta criza.
Prima criza economica a aparut dupa primul razboi mondial si a aparut dupa o perioada nedorita, neplanificata, dar cu consecinte pe masura.
Anul foametei, a aparut in anul 1946 si a fost urmarea unor miscari de trupe dintr-o tara in alta, cu ocuparea fortata, fara a lua in calcul, consecintele pe termen scurt.
Cele mai mari pericole din viitor, anticipez sa fie inmultirea populatiei pana la un prag, care va duce la evenimente inevitabile si nedorite pe termen lung.Suntem deja 7 miliarde de oameni si crestem intr-un ritm alert si instinctul de supravetuire ne facem sa migram in locuri in care putem sa ne desfasuram.
Suntem optimisti si credem ca totul o sa fie bine, dar cine stie ce surprize ne ofera viitorul, cunoscand trecutul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...