25 decembrie, 2011

MOS CRACIUN

Mos Craciun exista in fiecare dintre noi la un moment dat.Nu conteaza cine daruieste mai mult, conteaza macar odata in viata sa o faci pe Mos Craciun, dar sa o faci cu inima curata, cu sufletul impacat.
Azi am fost Mos Craciun pentru familia mea, pentru bunica, matusa, unchiul si nu in ultimul rand mama si tata.Azi am luat masina si am plecat la tara si pentru cateva ore am simtit spiritul Craciunului.Uneori oamenii cer asa de putin, incat nici nu te miri desi cu putina agoniseala, ei intr-un final sunt fericiti.Oamenii simpli in general, au o gandire sanatoasa, nu se complica in ganduri complexe sau la bogatie, dar stiu sa daruiasca si sa primeasca si putina lume au acest dar.
In continuare, as vrea sa spun ca multa lume cred ca brazii si pinii cresc doar la munte, ceea ce nu este adevarat.


Este adevarat ca atunci cand a fost plantat, era un puiut si i s-a cautat un loc propice dezvoltarii lui ulterioare si unde era mai bine, decat langa o fantana care are izvorul la 2 metri adancime.
In viata, orice se poate, dar mai trebuie sa mai si sa gandesti si sa ai putin noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...