10 decembrie, 2011

PUBLICIST DE CONJUNCTURA

Scriu articole, fiindca am incercat sa realizez un proiect nou, asa cum e la moda acum, dar si datorita urmatoarelor motive:
  • sa evoluez intr-un domeniu la care nu excelez;
  • sa-mi verific limitele;
  • sa ma autodepasesc in conditii de presiune, privind vizualizarile si targetul propus;
Pe parcurs am mai observat si alte motive:
  • a inceput sa imi placa sa fiu creativ, sa scriu si altceva decat citim de obicei;
  • sa imi ocup timpul liber intr-un mod placut;
  • sa incerc sa experimentez situatii putin probabile intr-un viitor mai putin indepartat;
Timpul trece, incercam sa lasam in urma noastra, notite, impresii, in perioade cu care nu ne mai intilnim si pe care e posibil sa le uitam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...