24 ianuarie, 2012

FIORI DE IUBIRE

Motto propriu, insusit si asumat: toti am iubit macar odata in viata si asta a lasat oarecum semne!

Astept cu nerabdare,
Sa-mi spui ca ma iubesti,
Dar tu imi spui senina,

Sa nu cred in povesti.

Eu inca am rabdare,
Visez tot spiridusi,
Alerg vioi in cercuri,
Si tot astept sa ma opresti.

Si daca seara e lunga,
Si visul pare nesfarsit,
Aleg un final fierbinte,
Ca de happy-end.

Si daca vremea trece,
Si tu nu ma astepti,
Aleg o alta strada,
Pe care sa o luminezi.

Intotdeauana exista un inceput, dar si o urmare.Mereu prima data pare unic, dar e doar in aparenta.
Trecutul poate ca uneori ne trage inapoi, dar persoanele care apar in viitorul nostru, nu merita acest lucru si trebuie sa ne mobilizam sa trecem peste evenimentele din trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...