25 ianuarie, 2012

PIERDEREA IDENTITATII

Motto: cel mai trist lucru, e sa constati ca tocmai ti-ai pierdut identitatea!

Cati dintre noi nu am intrat pe internet si din curiozitate am cautat si alte persoane cu acelasi nume si prenume.Iar gasirea, chiar si a unei singure persoane, ne-a amuzat pe moment.
Cum am reactiona, daca am gasi si alte persoane cu aceeasi identitate cu a noastra, in orice forma ar putea exista acest lucru: carte de indentitate, pasaport, certificat de nastere, diploma, cont de email, site!
Ieri am gasit din greseala un site cu numele meu si am intrat din curiozitate sa vad cine a postat.Nu mica mi-a fost mirarea sa observ ca erau articole de ale mele din trecut, alternand cu articole scrise de altcineva, iar la sfarsit era poza mea!
Nu-mi amintesc sa fi  facut in anul 2008 un blog, dar cine a facut acest lucru, a avut o inspiratie de anticipare, exemplar de mare!A vrut sa imi de-a o lectie si a reusit, chiar daca mult mai tarziu s-a intimplat acest lucru.
Problemele nerezolvate in trecut, lasa urme si nu pozitive.Orice amprenta energetica negativa, mai devreme sau mai tarziu se intoarce impotriva ta.
Ieri pentru moment, am fost frustat, consternat, nu eram in apele mele.Dar intr-un sfarsit mi-am revenit si privirea s-a inseninat.Toti am facut greseli in trecut, important e sa nu le continuam in prezent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...