26 ianuarie, 2012

PROBLEME CU ASOCIATIA DE PROPRIETARI

Motto propriu, insusit si asumat: cu lucrurile marunte, se ocupa oamenii superficiali!

Inca de acum vreo 10 ani, mi-am impus ca principiu pe care sa il respect, sa nu imi pierd energia cu problemele asociatiei de proprietari, care indirect ma poate afecta, pana la o anumita suma de bun simt!
Care poate fi acea suma, depinde de la om la om, depinde de context, de situatia economica, de cat de superficial sunt, daca sunt!
Azi am observat ca suma cu care as fi prejudiciat, ar fi de 90 de lei.Nu e mare,nu e mica, dar de ce sa fiu inselat.Acum sunt in dilema!Sa respect principiul pe care mi l-am impus sau sa lupt, consumandu-mi energia inutil, deoarece nu intuiesc schema prin care am fost inselat!
Eu consider ca viata e frumoasa si am probleme mai importante la care sa ma gandesc, dar asta nu inseamna ca nu pot plasa motanul in curtea vecinilor, ca sa prind doi iepuri deodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...