18 februarie, 2012

BLOGGING INTERACTIV

Motto propriu, insusit si asumat: odata cu trecerea secolelor, sunt tot mai multe optiuni in alegerea timpului liber!

Mostwantedblog.org este o initiativa laudabila, a unui grup de persoane cu spirit de initiativa si care a gasit o nisa potentiala in explorarea si captarea atentiei pe internet.
Pe acest site sunt mai multe posibilitati de participare la concursuri, dar la care nu se ofera premii materiale, ci doar aprecieri morale.
Eu am ales sa particip in competitie directa la cel mai bun blog, deoarece este partea de plecare a unui nivel incepator, inspre competitia adevarata spre final.
De ce am ales sa particip aici, reproduc un fragment care sa fie relevant pentru dvs: Concursul se desfăşoară pe principiul ”cel mai bun dintre cei mai buni” punând faţă în faţă bloguri din diferite nişe de activitate, întocmai pentru a desemna cu adevărat pe cel mai bun blog şi nu doar pe cel mai bun dintr.o nişă în particular, asta mai ales pentru că orice blogger ce se respectă caută cu sârguinţă să îndeplinească cele şase criterii majore ale bloggingului adevărat : originalitate, pasiune, talent, creativitate, imaginaţie, valoare morală şi educativa, în plus de asta adăugăm cele trei mari criterii ale bloggingului profesionist : calitate, cantitate, continuitate! 
Imi place aceasta formula: calitate, cantitate, continuitate si as spune eu si valoare intrinseca recurenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...