02 februarie, 2012

PICTURA SUD-AFRICANA

Toti dorim sa avem o cultura generala foarte buna, doar cu toate acestea nu depunem un efort consistent in acest sens.Pot spune ca pictorii sud-africani au reusit sa ma impresioneze intr-un mod cu totul fericit.
Atunci cand ne uitam la picturi, fiecare are stilul lui de a exprima emotia unui act individual de finete intr-un context pe care noi nu il stim, dar dorim sa il intuim.
In continuare voi expune cateva din picturile pe care eu le-am considerat interesant de studiat:








Nu este usor ca in jumatate de ora sa te uiti peste 300 de picturi si sa alegi doar cateva.Dar, eu cred ca deja am ajuns la un nivel, care imi permite sa intuiesc picturile care merita vizualizate, datorita unui fler si unei experiente dobandite in timp si facute cu simt de raspundere.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...