23 martie, 2012

REGULA BUNULUI SIMT

Motto propriu, insusit si asumat: am cei sapte ani de acasa si chiar daca nu i-as avea m-as orienta dupa regula bunului simt!

Codul bunelor maniere sau mai bine zis regula bunului simt, spune ca nu trebuie sa ai studii superioare sa distingi raul de bine si frumosul de urat, indiferent daca e la propriu sau la figurat.
Regula bunului simt spune ca:
  • ascult intotdeauna ce spun altii si ii aprob, dar de fiecare data fac ce cred eu de cuviinta, fiindca eu am fata de ei, informatii pe care doar eu le stiu si schimba contextul problemei!
  • cand trebuie sa raspund la o intrebare delicata, spun ce vrea omul sa auda, dar nu mereu, fiindca nu sunt robot!
  • daca simt ca cineva ma duce cu presul, tai raul de la radacina, fara sa ma complic!
  • masina si sotia nu se imprumuta niciodata!
Ar mai fi multe de spus, dar le tin pentru mine, in definitiv nimeni nu te invata tot de la inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...