03 aprilie, 2012

TEORIA COINCIDENTELOR

Motto propriu, insusit si asumat: mi se intimpla des sa am parte de coincidente, in timp am inceput sa le accept, sa fiu deschis la ele si sa le privesc ca un semn bun in viata mea viitoare!

In ultimii ani, am avut parte de ceva coincidente, dar cu substrat pozitiv, nu mi-au influentat viata intr-un sens negativ.
Intuiesc acum ca semnele ne intorc pe drumul cel bun.
Teoria coincidentelor arata ca prin intermediul unor serii de semne, se incearca intoarcerea la un drum corect.
Ipoteza mea la aceasta teorie controversata este urmatoarea: psihicul nostru trimite un impuls, care se transforma intr-o energie in miscare, care nu respecta legile naturii si care urmareste ca un eveniment ulterior a se desfasura poate fi proiectat de un gand altruist dar sincer!
Avem o dorinta care exista si ramane mereu in subconstient si evenimentele ulterioare ne vor indrepta inconstient si spre acel gand proiectat in trecut pentru viitor.
Morala este ca intotdeauna trebuie sa avem grija ce ne dorim, mereu trebuie sa fim cumpatati, echilibrati si sa aducem putina lumina si spontaneitate in viata noastra intr-un sens pozitiv, fiindca noi suntem in viitorul apropiat ceea ce gandim in prezent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...