22 mai, 2012

DEPASIREA CONDITIEI

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare zi din viata mea, e o noua provocare in a trece peste limite, la care cu putin ani in urma, doar visam!

Cand ajungem la maturitate, ne cunoastem limitele si in consecinta ne fixam vise in functie de cat putem duce.Dar suntem noi, atat de obiectivi, incat nu ne subevaluam sau supraevaluam!
Putem simti noi, daca lucram la capacitate maxima sau ar mai fi loc de imbunatatiri.
Indiferent de varsta, mai putem lucra la domenii in care genetica nu ne-a ajutat.Intrebarea este, cat de mult timp putem pierde, cu un lucru care ne dezavantajeaza din start.
Incerc sa rezolv o problema cu multe necunoscute, care nu pot fi nici aproximate, nici rezolvate probabilistic.
Singura mea nelamurire, este daca pot rezolva problema singur sau mai am nevoie de 2 surse, sa imi pot definitiva un punct de vedere pertinent.
Cel mai dificil este sa gasesc cele doua surse, in definitiv nu gasesc pe toate drumurile persoane care pot depasi granita perceptiei si pot stabili un nivel de adevar intr-un fals abstract!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...