28 mai, 2012

DESPRE POLITICA IN GENERAL

Motto propriu, insusit si asumat: politica nu are logica, dar e o rampa de lansare!

Cum as defini eu politica = puterea si crezul celor multi, transpusa in realitate de oameni cu carisma.
Cum definesc altii politica = ştiinţa şi practica guvernării unui stat, ea implică promovarea unor valori, orientări şi ideologii specifice unei anumite viziuni asupra vieţii şi societăţii.
Mereu stau si ma gandesc, daca se merita sa intru in politica sau sa fiu neutru.Am eu suficienta valoare, incat sa imi permit luxul sa fac abstractie de acest lucru.
Toti stim ca politicienii mint, as putea face eu un compromis si sa numai fiu consecvent, sa nu imi respect principiile pentru care am muncit asa de mult sa le educ si sa le insusesc in timp util.
Mi-ar fi foarte usor, sa fiu cameleonic si sa fiu in centrul atentiei printre alti actori amatori, dar foarte convingatori.
Dar inteligenta inseamna asimilare si adaptare, ce sa inteleg eu de aici, ca fug de probleme, ma depasesc problemele sau inca nu am ajuns la ele.
In viata mereu luam decizii, ni le insusim si asumam si mergem mai departe, in definitiv acesta este rolul nostru pe acest pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...