10 iunie, 2012

ALEGERI LOCALE GALATI IUNIE 2012

Motto propriu, insusit si asumat: un singur vot poate fi neglijat, dar intre doua valori egale conteaza!

Iata ca am votat si pentru alegerile locale si pot spune ca am fost indecis, pana pe drumul spre sectia de votare.Nu ma intereseaza ce scriu ziarele, ce zic sondajele de opinie, eu sunt propriul sondor impartial si altruist, votand cu speranta ca vor veni si zile mai bune.
Ma voi rezuma strict la alegerile pentru primar, fiindca in rest jocurile sunt oricum facute.Desi chiar si la primarie candideaza doi reprezentanti ai USL cu sanse egale in viziunea mea inocenta.
Intre Marius Stan si Ciumacencu Nicusor, am ales tineretea si speranta ca va intra mai putin in afaceri si va face mai mult pentru comunitate, fiindca va dori si mandatul urmator!
Intre doua rele, aleg cel mai mic rau si fac abstractie ca nu e votul pe care mi-l doream, dar am fost realist si am facut ca votul meu sa conteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...