20 iunie, 2012

ARTICOLUL 300

Motto propriu, insusit si asumat: o zi importanta pentru mine, in prima zi de concediu de odihna!

Acesta este al 300 articol, in decursul unui an si jumatate, am scris cu indarjirea omului care doreste sa invete ceva nou, sa se specializeze intr-un domeniu mai putin cunoscut si care sa lase in urma o cronologie exacta a unui timp in care se zice, ca suntem pe cea mai inalta treapta a creativitatii!
Inca nu imi dau seama, daca acesta e un hobby, ocuparea unui spatiu liber din viata mea, dorinta de a-mi depasi limitele sau un proiect nou, dar a inceput sa imi placa si am devenit dependent in a scrie impresii in timp real!
In fiecare perioada din viata, intr-un anumit context si substrat, cautam ceva si pana nu gasim un raspuns, nu ne lasam, fiindca in definitiv viata e inca un mister in curs de descoperire si incercam sa nu ne lasam amagiti de raspunsuri fara continut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...