05 iunie, 2012

GESTURI REFLEXE

Motto propriu, insusit si asumat: mereu incerc ceva nou, dar chiar si asa consider ca nu e suficient!

Un gest reflex inseamna pentru mine, un instinct primar, care e doar al meu si pe care il simt a fi cel corect.Timpul trece si imi dau seama, ca noi oamenii suntem construiti diferit, reactionam instantaneu diferit si atunci, tot ce citesc imi poate dauna, daca preiau informatia ca fiind buna.
Am ani de zile, in care incerc sa ma autoeduc, prin sport, prin dieta, prin exercitii specifice doar de mine stiute.Am fost motivat de trecut, el nu a fost chiar asa de bun cu mine, dar ce nu te omoara te intareste.Simt ca m-am intors mai puternic si mai pregatit sa trec nivel peste nivel ca si cum nimic nu m-ar mai putea opri.
Simt ca cel mai important lucru in viata, e sa privesti senin peste viitor si sa incerci sa castigi lupta cu tine insuti, doar asa vei avea incredere in tine si te vei simti mai putin apasat de prezent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...