13 iunie, 2012

MERCANTILISM

Motto propriu, insusit si asumat: daca doresti sa fii un bun negustor, neaparat trebuie sa ai un profesor evreu!

Tin minte ca acum cativa ani, am facut un curs de negociere, foarte bine structurat, cu exemple pe masura, dar chiar si cu acest curs, nu am capatat un spirit negustoresc.
Orice domeniu, presupune ori o aptitudine innascuta, ori multa munca, ceea ce eu nu am reusit sa bifez niciuna din ele.E adevarat ca ma bazez pe intuitie, dar spre suprinderea mea sunt o persoana sincera si in acest caz, mi-ar fi foarte greu sa fac afaceri bune pentru mine.
Viata de zi cu zi, presupune sa faci aproape orice, ca sa reusesti sa duci la bun sfarsit un lucru.In aceste conditii, imi dau seama, ca indiferent de limitele noastre trebuie sa incercam mereu experiente noi, care sa ne duca in final, spre o persoana complexa, bine definita si mai putin superficiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...