09 iunie, 2012

MONOLOG - DILEMA

Motto propriu, insusit si asumat: vorbele din popor sunt cele mai originale si cele mai greu de aplicat!

De-a lungul vietii am auzit o multime de vorbe, adresate mai mult sau mai putin mie, unele m-au amuzat, altele nu, incerc sa le redau mai jos:
  • femeia fara de care nu poti trai;
  • iti doresti sa fii singur;
  • inchide ochii;
  • intra in randul lumii;
Acestea mi-au parut a fi cele mai interesante, poate ar mai fi si altele, dar ne oprim aici cu vorbele din popor.Pai, unde ar fi dilema, atunci?
Fiecare vorba a cuiva, indirect este si principiul acelei persoane.Dar cele de mai sus, pana acum nu mi s-au potrivit, fiindca in definitiv nu totul este atat de simplu.
Aveam eu o vorba, care este ordinea intre sanatate, bani si familie!
Imi dau seama ca in trecut nu am luat mereu cele mai bune decizii, de vreo doua ori am gresit eu sau au mai pus umarul si altii.Dar niciodata timpul nu este trecut, singurul lucru care ma ingrijoreaza acum, este ca pot lua eu decizii corecte acum sau o sa repet greselile din trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...