10 iulie, 2012

BAIAT DE CARTIER

Motto propriu, insusit si asumat: trecutul reinvie in urma unor clisee de imagini absolut banale!

Azi eram in vizita la cineva si m-am intilnit intimplator cu o persoana pe care o cunoasteam cumva.De unde ne cunoasteam, bineinteles din cartier.
Traind la periferia unui oras, intr-un cartier muncitoresc, mi-am trait o parte din viata jucand fotbal in curtea scolii.Cine erau cei mai cunoscuti baieti de cartier, cei care se pricepeau la fotbal si la bataie, ca asa era in cartierul meu.Si uite asa ne numeam la figurat vorbind, baieti de cartier, baieti de la tara, baieti de centru, pai fiecare pe unde isi petrecea timpul.
Ce e interesant de subliniat, este ca acea persoana imi cunoastea si numele, ceea ce nu era si cazul meu!
Atunci cand iesi cu ceva in evidenta, este de apreciat, ai un sentiment de multumire sufleteasca care valoreaza mai mult decat orice in lumea asta.Probabil cel mai trist lucru, este cand nu iesi in evidenta cu nimic, reversul medaliei apasa un suflet ratacitor si conservator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...