09 iulie, 2012

MARGARINA

Motto propriu, insusit si asumat: sunt deschis catre nou, astfel ca in fiecare zi invat ceva folositor!

Azi urmarind o emisiune tv, am observat ca margarina e un potential aliment toxic, pe care eu de ani de zile in folosesc la micul dejun.Desi sunt foarte atent la ce mananc acest lucru mi-a scapat!
Pe termen lung, margarina determina aparitia bolilor cardiovasculare, a bolilor neurodegenerative. Atunci cand sunt asimilate de catre organism, aceste grasimi hidrogenate afecteaza sistemul imunitar, determina o sensibilitate mai mare la infectii, la intoxicatii si chiar la cancer. Margarina mai poate dezvolta si rezistenta la insulina, in cazul diabeticilor.
Imi este clar ca voi renunta la acest aliment, chiar incepand cu ziua de maine, nu imi este clar cu ce il voi inlocui.Toata viata invatam, fiecare lucru aparent minor, conteaza, deoarece suma greselilor pe care le facem noi, este mult mai mare de cat ne putem inchipui noi.
Educatia per ansamblu provine si din evidenta detaliilor aparent nesemnificative, dar cu impact majoritar pe termen lung si mediu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...