21 august, 2012

12 LUNI, 12 ZODII, 12 CARACTERE DIFERITE

Motto propriu, insusit si asumat: nu am prejudecati, nu sunt superstitios, nu cred in zodii!

Daca ar fi sa ne luam dupa site-urile de specialitate ce se refera la compatibilitatea intre zodii, ar insemna sa adaug ceva in plus la lista mea de prioritati in alegerea unei partenere potrivita mie!
Eu am o teorie simpla care spune asa: daca in blocul in care locuiesc, am un vecin care ma scoate din minti, nu inseamna ca daca ma mut, am rezolvat problema.Intotdeauna trebuie sa infruntam problemele, indiferent cat de multe ar fi, la un moment dat.Asta nu inseamna ca trebuie sa acceptam totul ca si cum nu ne-ar interesa nimic, decat un scop anume.
Este suficient ca dupa 30 de ani, devenim mai pretentiosi, avem tabieturi, suntem mai scortosi si credem ca le stim deja pe toate.
Ca sa iti placa o persoana de sex opus si sa ai o relatie de lunga durata, cel mai important lucru este ca persoanele sa se placa la prima vedere, restul tine de respect, de comunicare si de acceptare a situatiei.Nu exista lungimi de unda potrivite sau nepotrivite, telepatie, empatie sau simpatie, exista doar persoana ta, fara frustari, fara toane, fara orgolii nejustificate si afisate drept justificare la un moment dat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...