06 septembrie, 2012

GERMAN VERSUS CHINEZ VERSUS JAPONEZ

Motto propriu, insusit si asumat: esenta gandirii deriva din instrumentele cu care ne masuram reusitele!

Imi plac germanii pentru corectitudinea si realizarea perfecta a sarcinilor de serviciu.
Imi plac chinezii pentru rabdarea lor nemarginita, in conditiile unei logistici precare.
Imi plac japonezii pentru orele de munca duse la extrem.
Nu mi-ar placea sa fiu ca ei, fiindca nu imi place sa traiesc la extrem, dar mi-ar placea sa echilibrez punctele lor bune, intr-un sincronism controlat intern.
Viata presupune o gandire rationala, alaturi de decizii luate la timp si in cunostinta de cauza.Incertitudinea prezenta mai mereu in gandirea noastra de zi cu zi, ridica un semn de intrebare.Increderea in fortele proprii, vine in timp, urmare a unei vieti ordonate si planificate in amanunt.
Azi nu cunosc amanunte despre maine, dar deja simt cum o sa fiu in viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...