27 septembrie, 2012

GPS EVOLIO PRECISO HD

Motto propriu, insusit si asumat: o busola inteligenta, pentru viitoare metropole!

De curand mi-am achizionat acest GPS de la emag, la un raport calitate-pret spun eu unul fericit, 289 lei.Am luat GPS fara harta full a Europei si astfel am economisit 200 de lei.Am instalat IGO 6 si pot spune ca sunt multumit de cum functioneaza.Pentru cei care nu stiu, evolio este o firma romaneasca, unde ca orice firma care se respecta, ofera detalii tehnice in timp real, prin email.
De ce nu mi-am cumparat un GPS de firma, gen Garmin cu harti pe viata sau Tom Tom, fiindca ma bazez mult pe intuitie si imi asum riscuri in cunostinta de cauza.
Informatia preluata de pe internet conteaza, atat timp, cat iti poti da seama de caracteristicile si dedesubturile problemei in fapt.
Uneori te poti folosi de un produs la aceleasi carcateristici la un pret redus, risti doar la fiabilitate, adica produsul se poate defecta mai repede decat ai fi crezut.
Instalarea se face creand un folder cu numele evolio, iar executabilul se redenumeste evolio.exe, iar daca nici asa nu merge dati un email la reprezentanta, pana la urma e o firma din Brasov, care transmite in 24 de ore, raspuns la orice intrebare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...