07 octombrie, 2012

MOSINCI

Motto propriu, insusit si asumat: duminica prilej de a munci incet si fara spor!

Mosinci = a lucra incet si fara spor;
Ideea principala este ca duminica nu trebui sa muncim deloc niciodata, fiindca este sarbatoare si omul mai trebuie sa se mai si odihneasca.Dar stau eu si ma gandesc, de ce nu si sambata?
Prima data cand am observat acest lucru, a fost la tara, in vacantele de vara, la bunicii mei.Duminica se imbracau frumos si ieseau in sat, era ziua cand nu se muncea si toata lumea era cu zambetul pe buze.De ce nu sunt senini si binedispusi si cand muncesc, asta nu o sa imi dau seama niciodata.
Multe lucruri din trecut, inca se mai pastreaza.Dar observ eu ca incet, incet si acest lucru o sa dispara, odata cu trecerea anilor.Multi oameni care muncesc la patron, muncesc si duminica, indiferent ca o fac acasa sau la birou.De ce?Fiindca ori au o cariera, ori doresc sa traiasca bine, in niste conditii prestabilite.
Atunci cand suntem tineri si avem mai multa energie, ar trebui sa adunam pentru vremea in care o sa ne mosincim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...