10 noiembrie, 2012

DOI ANI DE BLOG

Motto propriu, insusit si asumat: evolutia spirituala a unei persoane intr-un spatiu virtual finit,este partial reala!

Dupa doi ani de compus articole gen sinteze, compendii, editoriale, realizez ca am crescut impreuna cu proiectul meu de suflet.Anii trec, las ceva in urma, in primul rand pentru mine, fiindca sunt perioade care trec peste noi si mare lucru, nu ne mai amintim la un moment dat.
Am invatat cuvinte noi, am invatat sa imi dezvolt imaginatia peste praguri la care nu visam sa ajung, am invatat sa fiu mai cumpatat, sa am rabdare cu mine in primul rand si am mai invatat ca fara munca si daca nu incerci mereu ceva nou, nimic bun nu se intimpla.Orice iti propui, se rezolva atat timp cat si efortul tau e substantial.
Nu stiu ce voi face cu blogul in viitor, poate o sa urmez aceeasi linie, poate o sa imi aleg domeniul meu profesional, poate voi incerca ceva nou, pana la urma, in asta consta farmecul vietii, in improvizatie, fler si viziune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...