19 noiembrie, 2012

INADVERTENTA

Motto propriu, insusit si asumat: la varsta mea, greselile apar doar datorita neatentiei!

Atunci cand ceva nu se potriveste, mi se pare ca ma uit la alt film.Inadvertenta este iertata, sa gresesti prima oara in viata e acceptabil, sa faci de doua ori aceeasi greseala mi se pare prostie.
Nu suntem perfecti, imitam pe toata lumea, in mirajul nostru de a cuceri lumea cu farmecul nostru care deriva din educatia construita in timp si de valoarea celor de langa noi, ca sa putem sa ne depasim conditia, orice ar insemna in acest moment acest lucru.
Ca sa fim buni, daruim timp, sentimente, sfaturi intr-un mod altruist si nu de complezenta si incercam sa retusam o parte din energia directionata, astfel incat amprenta creata sa fie una ideala.
Compun texte din placere, creez simboluri, coduri, substraturi deoarece fiecare zi imi induce alta partitura, pe care o intepretez intr-un mod inedit, dar original, departe de privirile indiscrete ale curiosilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...