20 noiembrie, 2012

IRENOLOGIE

Motto propriu, insusit si asumat: pe cand un domeniu care sa se ocupe cu studierea masurilor pentru crestere natalitatii si cresterea nivelului de trai!

IRENOLOGÍE s. f. Domeniu al politologiei care se ocupă cu studierea măsurilor pentru menținerea păcii sau pentru restabilirea ei.
Irenologia mi se pare un domeniu la locul lui, la nivel planetar, avem nevoie de liniste, in orice conditii am trai la un moment dat.
Dar tinand cont de prioritatile pe termen lung, cand se va gandi cineva de sus, la un domeniu care sa se ocupe cu studierea masurilor pentru cresterea natalitatii si cresterea nivelului de trai, oarecum cele doua mi se par interdependente.
Timpul trece si mi se pare ca toata lumea se fereste sa vorbeasca deschis ca traim de pe o zi pe alta, intr-o incertitudine sigura si intr-o intuitie a viitorului putin probabila, in aceste conditii este greu sa ei decizii in necunostinta de cauza.Este adevarat, ca putem risca, dar fiecare o face in dreptul lui, cu riscurile de rigoare.
Mai nou, de curand, a aparut o noua disciplina si anume, evaluarea riscului, mi-ar placea ca un politician sa expuna detaliat, riscurile la care se expun in urmatorii 20 de ani un cuplu, abia casatorit, ar fi interesant de aflat, fiindca fiecare om are o perceptie proprie, care vine din educatie, patura sociala si nu in ultimul rand, visele pe termen lung, optimiste, realiste sau pesimiste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...