06 noiembrie, 2012

PUNCT SI DE LA CAPAT

Motto propriu, insusit si asumat: intotdeauna alegerea unei reper de plecare, e cel mai dificil lucru de realizat!

In curand se vor implini doi ani de blog, cu realizari acceptabile, in acceptiunea proprie, vizionara si pragmatica.Inca stau in dubii, daca sa imi aleg doar un domeniu sau sa continui ca si pana acum.
Mai am timp sa aleg, astept o inspiratie, un semn divin, ceva care sa ma faca sa ma hotarasc.Idei am, sunt dispus sa investesc in continuare timp, sentimente in ceva in care cred si in care imi regasesc linistea interioara.Indiferent ca e un hobby sau un jurnal virtual la dispozitia tuturor celor care il citesc, consider ca e ceva care imi apartine in totalitate si fata de care ma simt legat.
Anii trec ireversibil si incercam sa lasam ceva in urma, ceva constructiv, indiferent de valoarea textelor, ele exista si in timp isi vor pune pecetea, ca o semnatura electronica, imposibil de falsificat!
Amprenta literara unica si speciala, reflecta o imaginatie la cel mai inalt nivel, cu substraturi si referinte codate, putin interpretabile, dar atat de consistente celui care reuseste sa perceapa nivelul de substanta adiacenta celor de pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...