04 decembrie, 2012

AUTOGRAF PENTRU VIITOR

Motto propriu, insusit si asumat: daca eu nu cred in sansa mea, atunci cine?

Fiecare din noi avem vise la un moment dat si la unii se indeplinesc, la altii nu.Imi este mai frica sa nu incerc, decat sa  traiesc amaraciunea insuccesului.O sansa oricat de mica ar fi ea, trebuie incercata cu optimism si cu incredere in fortele proprii.
Autograf pentru viitor, este pentru cititorii mei, putini cati sunt acum, fiindca acum totul este la indemana mea sa fac acest mic gest altruist, ce denota putina modestie si mai multa veselie.
Ofer acum lucruri, care imi vor fi greu sa le fac pe viitor, fiindca vorba mea din motto, daca eu nu cred in sansa mea, atunci cine?
In publicistica care o realizez zi de zi, pana acum am pus accentul pe cantitate si mai putin pe calitate, pentru ca in viitorul apropiat, sa tind mai mult pe calitate si de ce nu spre proza, poezie.
La inceput cand inveti ceva nou, ai nevoie de cantitate, pentru momentul cand o sa ai parte de calitate.Deja simt o parte din viitor si prima carte scrisa de mine, genul SF, cu titlul, realitatea augmentata pe planeta Marte...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...