14 decembrie, 2012

FORMULA MAGICA

Motto propriu, insusit si asumat: toti suntem fascinati de magie, iluzionism, mentalism, dar foarte putini din noi ajung sa o practice.

Cand eram mic eram fascinat de numerele de magie, dar se pare ca nu atat de mult incat sa practic acest domeniu controversat.Toti cand am fost mici, ne-am jucat cu formula magica ''Hocus pocus preparatus'', ca si cum ne pregateam de un spectacol demn de toata atentia celor din jur.
Nu simt ca sunt nostalgic, dupa vremurile cand eram lipsit de griji, totul parea roz si veselia era pe primul plan, dar nici nu pot sa spun cu mana pe inima, ca nu simt putin ca doresc sa retraiesc macar o particica din mirajul acelor vremuri.
Chiar si cand suntem mari, uneori ne prostim si ne comportam ca si copiii, dar in secunda doi, revenim la realitate, ca si cand prezentul este o ancora care ne trage incet la fund.
Uneori visez ca intr-o zi o sa fac un numar de magie si o sa imi transform munca in hobby, o sa ii ajut pe altii mai putin norocosi ca mine si o sa retraiesc pentru o clipa fericirea de a fi lipsit de griji, ca atunci cand eram copil.Acum, pentru un moment, ochii imi sclipesc, ca si cum m-as fi transpus in trecut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...