15 decembrie, 2012

IMAGINATIA LA PUTEREA X

Motto propriu, insusit si asumat: am norocul sa excelez pe un domeniu si ma folosesc din plin de acest lucru aparent nesemnificativ!

Conform dex-online IMAGINÁȚIE, imaginații, s. f. Capacitate omenească de a crea noi reprezentări sau idei pe baza percepțiilor, reprezentărilor sau ideilor acumulate anterior.
Dupa parerea mea imaginatia este capacitatea unui individ de a crea idei pe baza perceptiilor anterioare sau celor disimulate de subconstient.
Mie cel putin mi se intimpla des sa creez texte, care vin de la sine, din eul interior si care nu au nicio legatura cu trecutul sau cu evenimentele parcurse pana in acel moment.
Am capacitatea de a face abstractie de trecut si de a fi original, desi acest lucru este foarte greu.Referitor la publicistica mea, ma apropii de 500 de articole compuse si simt ca am tendinta de a ma repeta, dar sunt incapatanat si stiu ca am puterea si vointa si imaginatia sa creez la infinit articole, fara legatura unul cu celalant.
Pentru mine imaginatia la puterea x, inseamna depasirea conditiei, furtuna de idei, intr-un mediu oscilant, dar performant, care este unviversul propriu al meu, in care ma inchid in carapace si dau frau liber imaginatiei fara limite, imanente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...