02 decembrie, 2012

TARA-PARINTI-RELIGIE

Motto propriu, insusit si asumat: unele lucruri in viata sunt predestinate si nu putem sa le alegem!

De ziua nationala a Romaniei, ma gandeam daca imi iubesc tara, daca sunt eu un bun patriot sau un convins nationalist, mereu in slujba neamului romanesc.
Sunt unele lucruri in viata care nu depind de noi, la nastere nu ne alegem tara, parintii si religia si poate ar mai fi si altele mai putin semnificative dintre care as mai putea enumera: sexul, patura sociala, rasa etc.
Tocmai aceste lucruri importante ne retin sa nu plecam din tara, iar daca totusi o facem, incercam sa fie ceva temporar.Toti ne dorim sa murim in tara noastra, sa traim in tara noastra, dar sa o facem intr-un mod decent.Mereu incerc sa fiu optimist si spun ca se putea fi si mai rau si daca ma gandesc mai bine, nimic nu este mai putin adevarat, din ce gandesc acum la rece.
Nu vreau sa despic firul in patru, sa filozofez pe lucruri pe care au facut-o altii inaintea mea si au facut-o cu simt de raspundere, vreau doar sa spun ca iubesc Romania, in masura in care ma iubeste si ea pe mine si cu asta am pus punctul pe ''i''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...