04 februarie, 2013

APLICATII ANDROID

Motto propriu, insusit si asumat: aplicatiile pentru telefoanele mobile, inca la inceput!

Tehnologia avanseaza intr-un ritm ametitor si incercam si noi ca tot omul sa tinem pasul cu noutatile.
Mi-a placut foarte mult calculatorul cu unitate, dar la un moment dat mi s-a parut prea mare si mi-am luat un laptop si apoi a aparut dilema.
Dilema consta, ca as putea sa imi iau o tableta, dar deja observ ca telefonul mobil se apropie de caracteristicile unui calculator.Deja au aparut supertelefoane pe la 300 euro, care lucreaza la o frecventa de 1,4ghz, memoria se poate extinde pana la 32gb, il putem folosi ca gps, ca aparat foto, ca camera foto, avem internet pe el, la o viteza acceptabila, il putem folosi ca tv si deja au aparut aplicatii care par de domeniul SF in acest moment.
Putem folosi aplicatia Talking & Answering JENNA bot unde daca te plictisesti poti vorbi cu Jenna un cyborg care iti raspunde la orice intrebare intr-un mod aproape uman.
Daca esti plecat din tara, poti folosi urmatoarele aplicatii, care iti face viata mai usoara in a te descurca cu diferite probleme inerente:
ArroundMe - iti prezinta diverse puncte de interes;
RoTaxi - prezinta o lista cu numerele de telefon si cu tarifele;
Accuwheater - prezinte vremea in perioada viitoare;
Booking.com - cel mai mare portal cu spatii de cazare din lume;
GlobeConvert - conversii in diferite unitati de masura din toata lumea;
XE Currency - schimb de valuta in toata lumea;
Google translate - te exprimi in peste 64 de limbi straine;
Dictionare roman-englez;
Romanian Airports - da date despre toate plecarile si aterizarile;
Vodafone a testat in noua retea 4G viteze de internet de 100Mbs la telefoanele mobile, atat cat am si eu acasa la internetul fix!
Cand ai toate aceste date, ce ti-ai mai putea dori?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...