10 februarie, 2013

DORINTA

Motto propriu, insusit si asumat: atunci cand visam, in 99% din cazuri dorintele sunt irealizabile!

Tu esti un vis, o incantare,
Tu vii din ceruri sa ma ispitesti,
Astept sa treci, din nou sub soare,
Cu ale tale raze sa ma-ncalzesti.

Trece un an, ganduri ma-ncearca,
Ma simt pierdut, chiar parasit,
Simt ca e frig, chiar foarte rece,
In ceata densa, te ascunzi in nameti.

Trece si iarna, nimic nou sub soare,
Eu tot astept, sa ma vizitezi,
Ale tale ganduri simt ca ma-nfioara,
Eu cand am cosmaruri, tu imi spui povesti.

In prezent ma-ncearca, o ultima dorinta,
Inca sper din suflet ca tu sa ma astepti,
Sa treci cu vederea, mica ezitare,
Cand ma strangi in brate, eu simt ca ma pierzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...