26 februarie, 2013

KARMA

Motto propriu, insusit si asumat: nu sunt multumit de actiunile mele din trecut, fiindca sunt un perfectionist, dar niciodata nu e prea tarziu sa rectifici lucruri prost incepute!

KÁRMA s. f. (În sistemul filozofic brahmanic) Noțiune care desemnează o lege universală în virtutea căreia soarta oamenilor ar fi determinată de acțiunile lor din încarnările anterioare.
Toata viata invatam, uneori ne comportam ca niste copii, fiindca chiar suntem copii si uneori ne purtam ca niste adolescenti, fiindca nu am simtit ca ne-am distrat suficient pe vremea cand eram doar copii.
Azi am mai invatat o lectie, atunci cand dezamagesti pe cineva, la un moment dat, o sa te astepte la cotitura si cumva o energie negativa o sa o indrepte impotriva ta.
Nu stiu daca e vina karmei din trecut, ca nu m-am nascut intelept, ca m-am maturizat mai tarziu, ca am inteles mai greu cursul vietii, dar acum incerc pe cat posibil la jumatatea vietii sa ma comport intr-un mod cat mai natural, departe de ispite si de posibilitati de exteriorizare intr-un mod mai putin fericit.
Viata cu bune si rele, are un sens atat timp cat putem distinge lumina de intuneric si adevarul de fals.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...