22 februarie, 2013

PROCES DE AUTOTRANSFORMARE

Motto propriu, insusit si asumat: gandesc pozitiv in prezent, ca sa imi fie bine pe viitor!

Fiecare eveniment important si de retinut din viata noastra, are un inceput.Viata mi-a demonstrat ca prezentul e cel mai important.Gandesc pozitiv in prezent, sunt optimist si nu imi este frica de viitor, deoarece viitorul este o prelungire a prezentului.
Niciodata nu este tarziu sa incepi o noua etapa in viata, in care totul pare minunat si capata o conotatie ideala, in orice mediu am percepe prezentul.Gandurile negative, nu exista in mintea mea, fiindca nu au loc, totul este ocupat si directionat inspre bine.
Dar, orice minune tine trei zile, eu consider ca acesta e un mit si nimic nu ma poate impiedica sa vad doar lumina, cand altii vad intuneric.Ca sa pot ajunge la lumina, nu o sa imi incalc principiile de viata, care merg pe o nota optimista, in care faci doar bine, ca sa poti primi inapoi inzecit.
E doar o teorie, dar deja incep sa cred in ea si deja simt efectele benefice, fiindca azi e prezent, peste o secunda, in viitor, gandul isi reia nota optimista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...