02 februarie, 2013

TOP 2013 PICTORI ROMANI IN VIATA

Motto propriu, insusit si asumat: atunci cand ai inclinatie spre un domeniu si pasiune, nu ai nevoie de studii de specialitate, sa emiti teorii pertinente.

Tinand cont ca am mai facut acest top acum un an si jumatate, consider ca acum este editia a doua, revizuita si realizata cu simt de raspundere.Am observat ca mai este un top facut de cineva, dar intrucat sunt picturi abstracte cu tendinte moderniste, unde pe mine nu m-au convins, gen Stefan Caltia, Vasile Grigore, Alexandru Bunescu,Francisc Chiuariu, am facut abstractie de ele.Consider ca am fler si ca topul meu e unul sustinut de valoare si exprimare, cu potential de trecere spre orice alt gen, oricare ar fi el, a oricarui pictor din top.Punctarea mi-a dat cele mai multe batai de cap, deoarece unii pictori au vreo, 2,3 lucrari foarte bine realizate si cam atat.In acest caz, am luat in calcul, 20 de lucrari ale fiecarui artist, cele mai bune realizate si in functie de cat de mult mi-au placut, am realizat topul.Am mai luat in calcul si claritatea variatiei scarii de observatie si temele diferite alese in lucrarile din colectie.Suntem in mileniu trei, pictura cea mai buna, este cea care se apropie cel mai mult de sufletul oamenilor si anume pictura comerciala, in care picturile duc foarte mult spre fotografie, in care culorile definesc un univers propriu si duc emotia mai departe in subconstientul privitorului.
      Topul pictorilor in viata in anul 2013 este urmatorul:
1.       Mitea Camelia

3.     Dorina Costras
4.       Gyuri Luhmuller
5.       Bulimar Henciu Daniel
6.       Elena Oleniuc
7.       Roger Schmidt
8.       Dancu Vasile
9.       Dragan Gheorghe
10.     Iergucz Gheorghe
11.   Florentin Max
12.   Adriana Baloiu
13.   Mariana Oros
In continuare am sa prezint cate 3 picturi reprezentative ale fiecarui artist:
1.MITEA CAMELIA












3. DORINA COSTRAS




4.GYURI LUHMULLER




5.
BULIMAR HENCIU DANIEL


6.
ELENA OLENIUC



7. ROGER SCHMIDT



8. DANCU VASILE




9.DRAGAN GHEORGHE





10. IERGUCZ GHEORGHE





11. FLORENTIN MAX




12. ADRIANA BALOIU





13. MARIANA OROS





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...