19 martie, 2013

DESPRE PICTURA IN GENERAL

Motto propriu, insusit si asumat: pictura o forma incompleta de identificare a personalitatii unui artist!

Pictura si poezia se intrepatrund la un moment dat?Creatia este una la aceeasi nivel si aceeasi intensitate, prin aceeasi emotie de exprimare?
Daca raspunsul ar fi afirmativ, mi-ar fi foarte usor sa trag linia peste povestile aparute de la jurnalisti si sa subliniez un fapt real, cat mai aproape de realitate.
Dar trebuie sa plecam de la un reper, ca sa putem comenta, asa ca expun o pictura la intimplare:


Am vazut asa de multe picturi in ultimii doi ani, incat a inceput sa imi placa tot ce e diferit fata de ce se afla acum pe piata.Sa incercam sa intuim, inspiratia artistului, atunci cand a creat pictura, in aces caz am depista, urmatoarele raspunsuri pertinente:
  • e o parte din adolescenta lui vazuta prin ochii unui om matur;
  • este urmarea unei inspiratii de moment;
  • este trairea lui, urmare a experientei anterioare de viata;
Senzatia mea, este ca toate comentariile de mai sus sunt cuvinte goale, povesti de adormit copiii.Fiecare artist are un mod unic de exprimare, urmare a personalitatii lui, a trairii lui, a inspiratiei lui, fiecare moment din viata lui, se cumuleaza si se intrepatrunde cu viziunea despre arta in general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...