17 martie, 2013

INSTANTANEU PERFECT

Motto propriu, insusit si asumat: un fotograf pasionat poate surprinde fotografia perfecta odata in viata!

Atunci cand suntem spontani si avem aparatul foto la indemana, putem sa avem norocul sa facem o fotografie foarte buna.Asa mi s-a intimplat si mie vineri, numai ca aveam doar foto de la mobil care are doar 2 Megapixeli, dar chiar si in aceste circumstante eu am fost multumit ca si fotograf amator nepasionat de acest domeniu.In continuare o sa prezint poza:



La prima vedere nu se inteleg prea multe din fotografie.Eram in maxi-taxi si brusc am fost orbit de soare si nu am rezistat sa nu fac o poza.E adevarat ca am avut la dispozitie doar 5 secunde, dar am fost rapid.
Anul acesta schimb prefixul si imi dau seama, ca putine lucruri ma mai uimesc in aceasta viata si brusc imi dau seama, ca cel mai mult ma incanta bucuriile mici ale vietii, precum aceasta fotografie de mai sus.Pentru fiecare dintre noi, viata inseamna altceva, dar asta nu inseamna ca e ceva gresit, ci doar ca e ceva care ne reprezinta la nivel de individ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...