10 martie, 2013

MENTAL DE INVINGATOR

Motto propriu, insusit si asumat: daca viata mea ar depinde de asta, as crea cate un articol pe zi toata viata mea!

Consider ca toate lucrurile se compenseaza in viata.Exista un anumit echilibru la un moment dat, cand tragi linia dupa ani si ani!Fiecare cum isi asterne, asa doarme.Unii risca mai mult, altii isi asuma riscuri mai putin, nimeni nu castiga in final.
Imi este foarte greu sa scriu cate un articol pe zi, pentru ca deja fac asta de vreo 2 ani si jumatate si mereu am senzatia, ca am scris aproape tot ce era de comentat.Dar daca viata mea ar depinde de asta, sunt sigur ca mintea mea ar crea scenarii noi in fiecare zi, doar pentru a mai prinde un rasarit de soare.Tocmai acest lucru pentru mine, inseamna mental de invingator, sa crezi in sansele tale pana la capat si sa lupti intr-un mod individualizat, depasindu-ti limitele la un punct anume!
In fiecare zi ma gandesc, de ce nu, de ce nu scriu cate un articol in fiecare zi, fiindca in definitiv lucrurile care ma caracterizeaza, ma aduc mai aproape de raspunsul final pe care il cautam toti zi de zi si anume, oare fac ceea ce trebuie sau hoinaresc inca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...