20 martie, 2013

MOONLIGHT BREAKFAST

Motto propriu, insusit si asumat: o muzica buna, intotdeauna va fi ascultata!

Imi place formatia Moonlight Breakfast, desi a concertat prin tara doar un an de zile, apoi plecand la Viena si stabilindu-se acolo, se pare ca lasat o buna impresie, deoarece inca se comenteaza pe muzica lor intr-un mod pozitiv, iar eu acum le ascult muzica.
Imi place tot ce e diferit de muzica comerciala, ce se apropie de sufletul meu si se sincronizeaza cu nevoia mea de a asculta ritmuri de muzica in fundal, bine orchestrate, sa de-a senzatia ca bei o cafea intr-un restaurant si asculti o muzica de buna calitate.
Inca nu imi dau seama, de ce se promoveaza o muzica, de proasta calitate, care nu are timbru, mesaj, nimic nu aduce aminte de muzica care ar trebui sa ne produca emotie in primul rand si mai putin un sentiment de incantare si relaxare.
Zilele trec si o particica din sufletul nostru vibreaza in acord cu sunetele atat de dragi spiritului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...